Немає продуктів
Інтернет-магазин Hd-master здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення коштів можливе протягом 14 днів після продажу.
Повернення коштів можливо в наступних випадках:
1. Товар не був в експлуатації (допускається експлуатація протягом 30 хвилин з метою огляду);
2. 100% збережені: зовнішній вигляд товару, працездатність, заводські установки, оригінальна упаковка в первісному стані і без пошкоджень, комплектуючі та документація, що надходить з товаром.
Примітка!
Цілісність упаковки має на увазі збереження як основної коробки, в якій знаходиться пристрій, так і цілісності всіх внутрішніх коробок і поліетиленових герметичних пакетів з аксесуарами.
Відеореєстратори, в яких жорсткий диск (HDD) був встановлений (прикручений) назад, не приймаються.
Обладнання, в якому були змінені будь-які настройки або програмне забезпечення (прошивка), в порівнянні з заводською версією, назад не приймається.
Демонтовані камери з відмітками кріплення назад не приймаються.
У разі виникнення сумнівів щодо сумісності придбаного обладнання з іншими елементами вашої системи, щоб скористатися можливістю повернення, просимо вас врахувати вищеописане і подбати про обладнання при складанні системи.
У разі дотримання всіх умов є можливість як повернути гроші за товар, так і обміняти товар на будь-який інший наявний, за бажанням замовника.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, уповноваженого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
При дотриманні всіх перерахованих вище умов повернення коштів на рахунок покупця проводиться не пізніше 7 днів після повернення товару.
Послуги перевізника і кур'єра в разі повернення товару оплачуються покупцем.
Будь ласка, якщо у вас виникли сумніви щодо сумісності придбаного обладнання з рештою системи, проконсультуйтеся з менеджером. Ми з радістю допоможемо підібрати обладнання для вашого завдання.
Зворотні адреси:
1. м.Київ, вул.Ревуцького, 38/1 оф.504 з 14.00 до 18.00 у будні дні;
2. Київ. відділення "Нової пошти" No23 (Дані одержувача уточнюйте у менеджера. Оплата посилки проводиться за рахунок покупця).
Що потрібно мати, щоб повернути товар?
1. Товари, що задовольняють пп 1 і 2 в повній комплектації і в упаковці;
2. Рахунок-фактура на товар;
3. Гарантійний талон.